Salg & Leveringsbetingelser

Salgsbetingelser: 

1. Alle priser er i DKK og incl. 25% moms.
 
2. Vi giver dig 14 dages fuld returret på ubrugte produkter i henhold til markedsføringsloven.
 
3. Alle produkter er omfattet af 2 års garanti mod fabrikationsfejl.

4. Vi afsender normalt din ordre inden for 2-3 arbejdsdage - Undtaget er varer der skal hentes hjem fra udlandet - Vi oplyser inden for 2-3 dage efter bestilling, leveringstiden.  Alle ordre bekræftes pr. mail.


Betalingsbetingelser:

Du kan vælge mellem 3 forskellige betalingsformer: 

1. Betaling med Dankort eller Visa-Dankort
Når du har udfyldt din ordre-form, bliver du via en sikker forbindelse (SSL) sendt videre til A-GATE, hvor du skal indtaste dit kortnummer og udløbsdato. Er du usikker på at benytte din Dankort på nettet, kan du læse mere om betaling på nettet på www.betaling.dk.

Når vi har registeret din ordre, afsender vi din bestilling inden for 2-3 arbejdsdage - Undtaget er varer der skal hentes hjem fra udlandet - Vi oplyser inden for 2-3 dage efter bestilling, leveringstiden.

HUSK: VI HÆVER FØRST DIN BETALING NÅR VAREN ER AFSENDT TIL DIG !!!

2. Elektronisk overførsel direkte til vores konto:
Efter du har afgivet din ordre, modtager du en ordrebekræftelse, med angivelse af hvilket kontonr. betaling skal foretages til. Når vi har registeret din betaling, afsender vi din bestilling inden for 1-2 arbejdsdage - Undtaget er varer der skal hentes hjem fra udlandet - Vi oplyser inden for 2-3 dage efter bestilling, leveringstiden.

3. Betaling ved modtagelse af varen (Efterkrav):
Når vi har modtaget din ordre, som du sender pr. mail, modtager du en ordrebekræftelse, og umiddelbart herefter, fremsender vi din bestilling med Postdanmark. Ved modtagelse af din ordre, betaler du direkte til Postdanmarks pakkebud. Der pålægges kr. 45,- ekstra  i porto. pr. ordre. Derudover skal du betale kr. 25,- til PostDanmark ved modtagelse af pakken - dvs. i alt ekstra kr. 70,-. Vi anbefaler derfor at du benytter DANKORT eller KONTO-OVERFØRSEL.

Når vi har registeret din ordre, afsender vi din bestilling inden for 2-3  hverdage.

Hvis du skulle være så uheldig, at et produkt går i stykker, skal du naturligvis have den bedst mulige service. Inden du foretager dig noget, bedes du kontakte os - enten pr. telefon eller pr. mail på

Reklamation:

Hvis du skulle være så uheldig, at et produkt går i stykker, skal du naturligvis have den bedst mulige service. Inden du foretager dig noget, bedes du kontakte os - enten pr. telefon 86 42 39 46  eller pr. mail på:

butik@sybutikken.dk

Det er vigtigt at du har følgende oplysninger med:

  1. Faktura nr.
  2. Hvilket produkt er der tale om ?
  3. En grundig beskrivelse af problemet/fejlen.
  4. Hvordan er fejlen kommet ?
  5. Hvornår er fejlen kommet ?
  6. Er fejlen konstant eller periodisk ?
  7. Har du selv gjort noget for at afhjælpe fejlen ?

Når vi har modtaget dine svar, kontakter vi producenten og får her en vejledning til dig om, hvad du skal gøre. 

Enten bliver produktet repareret eller udskiftet med et nyt.